poniedziałek, 15 kwietnia 2013

wyzwanie#42: Wiosenne bingo


Tym razem dla Was jedna z moich ulubionych zabaw: bingo w wersji wiosennej.
Waszym zadaniem jest wybranie z tabelki bingo pionowego, poziomego lub ukośnego rzędu i stworzenie pracy zawierającej elementy z danych pól.
 Oczywiście poza obowiązkowymi możecie dodać także inne elementy, napiszcie więc proszę w opisie pracy, który zestaw z bingo wybraliście. 

Chimera (wybrałam zestaw: liście, koronka, kwiaty)


Młoda Kobieta (wybrałam zestaw: wstążka, motyl, kwiaty)

Mapowska (wybrałam zestaw: wstążka, stempel, liście)


Cudaczek (wybrałam zestaw: wstążka, przeszycia, ptak)


Monika: Wybralam wstazka,motyl,kwiaty


Rysa( liście, stempel,wstążka)


4 komentarze:

  1. Ciekawe i bardzo inspirujące wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje. Spróbuje swoich sił. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się już skończyło :).. mam kolejną wiosenną kartkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia Art teraz jest Moniasart
    Ja mam dla was taką informację - trochę sobie musiałam zmienić nazwę - gdyż ponieważ napisała do mnie dziewczyna która używa mojej nazwy jako nazwę swojej firmy i ma ją na papierze - poprosiła żebym zmieniła swoją aby nie było nieporozumień - nie wznikałyśmy która z nas była pierwsza - bo to bez sensu - obie z resztą działamy już jakiś czas na swoim gruncie - ona ma firmę - ja nie więc nie chcę jej utrudniać - papierkowa robota
    Także od teraz jestem MoniasArt

    OdpowiedzUsuń