poniedziałek, 16 września 2013

Wyzwanie 53 i niespodzianka

Na dobry początek roku szkolnengo proponuje Wam wyzwanie z ptakiem, kojarzącym się z mądrością i opanowaniem.
 Pracę wykonajcie w dowolnej technice, ale koniecznie umieśćcie na niej sowę.
Dodajcie też  element kojarzący się ze szkołą, np kolory mundurka, pismo ręczne, przybory szkolne. 
(napiszcie przy informacji o naszym wyzwaniu, jaki element szkolny pojawił się na pracy, o może nie  być to widoczne na pierwszy rzut oka)

A teraz niespodzianka :D
Oddajemy głos naszemu Gościowi Specjalnemu - Elwirze-k, która została 300. obserwatorem naszego bloga:



Witam Was bardzo gorąco!! Jest mi niezmiernie miło, że mogę dzisiaj tutaj z Wami być, że mogę się w Wami podzielić moją twórczością. No i że mogę świętować 300 razem z zespołem Scrapgangu. Przyłączcie się do nas! Ja tak bardzo przejęłam się rolą, że sowi temat "ugryzłam" z trzech stron: tekturkowo, papierowo i na szydełku :)

Kilka słów o mnie? Hm, pełnoetatowa mama, rozważna i romantyczna domatorka szukająca piękna w drobiazgach... uzależniona od ciasteczek, muffinek (które czynię często i w dużych ilościach) i papieru (kolejność bez znaczenia:)). Piekę, wypiekam, wycinam, kleję, dziergam (obecnie częściej na szydełku niż na drutach) w każdej wolnej chwili. Efekty od czasu do czasu możecie oglądać na moim blogu (elwira-k.blogspot.com). Co w tym wszystkim najbardziej mi się podoba? Że mogę nadawać myślom realny wymiar, kształt i kolor, że mogę zatrzymywać ulotne chwile i "ubierać" wspomnienia... 
A oto przepiękne inspiracje przygotowane przez Elwirę na dzisiejsze wyzwanie:




Oraz  inspiracje Scrapgangsterek:

Rysa
Elementy szkolne w mojej kartce:  granatowy - kolor mundurkow, linijka, ołówek, kleksy granatowego tuszu, pismo ręczne


Mapowska

Przybielony granat - kolor mundurku szkolnego zabrudzonego kredą, guziczki też od mundurku, odręcznie pisane abecadło na szkolnym papierze w linie


Chimera - pióro, pismo ręczne oraz kleksy:



Szara - tło to tablica przybrudzona kredą, alfabety, pismo ręczne, obrazek - szkoła retro



Cudaczek- granatowy kolor i guziczek od mundurka, alfabet.


Monika1011- abecadło, linia i kratka ze szkolnych zeszytów



2 komentarze:

  1. :)) Poczęstowałam się banerkiem.
    Ależ różnorodny wysyp sowich prac. A sówkowy spinacz urzekający!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Bardzo dziękujemy, że zgodziłaś się u nas gościnnie wystąpić :) Wykonałaś piękne sówkowe prace :)

      Usuń